Tony 8900 TTR | Tony 10900 TTR | |
Moc | 54.6 kW / 74.2 hp – 2400 rpm | 98 HP |
Silnik | KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 – Common Rail – 3769 CC | Kubota – 4 cyl – 16V – Turbo Stage 3B – Common Rail |
Przekładnia | Przekładnia bezstopniowa z rewersem hydrostatycznym; Selektor z 4 automatycznymi zakresami z technologią „SIM” (Shift In Motion) | Hydrostatyczna przekładnia bezstopniowa |
Pojemność | 2400 Kg | 2400 Kg |
Nowa wersja „szerokiego rozstawu kół” z nisko położonym środkiem ciężkości to najnowszy dodatek do rodziny ciągników izodiametrycznych Tony z hybrydową przekładnią mechaniczno-hydrostatyczną ze sterowaniem elektronicznym. Specjalna konfiguracja tej wersji sprawia, że idealnie nadaje się ona do pracy na zboczach (w szczególności podczas sianokosów). Dostępny z opcjonalną kabiną Extracomfort zawieszoną na mocowaniach Silent Block, zapewnia wyjątkowo wygodną i przestronną pozycję za kierownicą. Silnik to 4-cylindrowy turbodoładowany Kubota z elektronicznym wtryskiem Common Rail o mocy 98 KM i spełniający normę Stage 3B. WOM 540/540E i WOM wyposażony w sterowanie elektrohydrauliczne z progresywnym załączaniem.
Przekładnia Tony umożliwia operatorom dostosowanie własnej metody pracy, optymalizację wyników i uproszczenie procedur. Oprogramowanie diagnostyczne stale monitoruje dane ciągnika, aby zapewnić optymalną wydajność w każdych warunkach pracy. Skrzynia biegów wykorzystuje technologię SIM (Shift In Motion) z 4 elektronicznie sterowanymi zakresami prędkości, które można włączać zarówno podczas postoju, jak i w ruchu ciągnika, z 3 trybami przyspieszania dla każdego zakresu i 3 dla każdego zakresu w trybie samochodowym.
INTELIGENTNY CIĄGNIK AC > System operacyjny ITAC umożliwia operatorowi komunikację z ciągnikiem w celu wykonania zadania. Funkcja TMC (Tractor Management Control) oferuje różne możliwości pracy w trybie automatycznym, w tym: samochodowy tempomat, który utrzymuje stałą prędkość jazdy W w celu uzyskania optymalnych obrotów silnika; Intellifix zapewniający maksymalny moment obrotowy dla zadanych obrotów podczas pracy z obciążeniem na WOM; Motoryzacja, która zapewnia przyspieszenie proporcjonalne do prędkości obrotowej silnika.
Podwozie | Zintegrowana rama oscylacyjna ACTIO™; Odwracalny układ napędowy RGS™; Koła skrętne; Cztery koła napędowe jednakowej wielkości; Zwolnice przednie i tylne |
Silnik | KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 – Common Rail – 3769 cm3 Moc 54,6 kW / 74,2 KM – 2400 obr./min Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 1500 obr./min |
Przekładnia | hybrydowa przekładnia mechaniczno-hydrostatyczna; 4 zakresy zrobotyzowane z technologią „SIM” (Shift In Motion); Stała prędkość zmiana prędkości w obu kierunkach od 0 do 40 km/h; Urządzenie „motoryzacyjne”; Elektroniczna kontrola prędkości i silnika (przywołanie RMP funkcja, tempomat, tryb mieszany, Intellifix, diagnostyka) |
WOW | Niezależne 540/540E obr./min z progresywnym załączaniem elektrohydraulicznym, zsynchronizowane, wybierak w kabinie |
Waga | Z kabiną(Kg): 2525 to 2725 |
System hydrauliczny | Podnośnik sterowany elektroproporcjonalnym joystickiem „JMC” – 4 zdalne zawory dwustronnego działania, w tym 2 pływaki + 1 jednostronnego działania ciągły przepływ – swobodny wylot – drenaż silnika hydraulicznego (łącznie 11 szybkozłączy) |
Wyciąg tylny | Podnośnik tylny z 3-punktowym układem zawieszenia i zawieszeniem hydraulicznym Uniflex – Regulowane ramiona podnoszące z szybkozłączami kategorii 2 – Udźwig 2400 kg. (160 barów) |
Hamulce | Tarcze olejowe przód i tył sterowane hydraulicznie, hamulce skrętne z tyłu; Hamowanie hydrostatyczne poprzez przekładnię; Automatyczny, wielotarczowy hamulec przekładniowy w kąpieli olejowej, obsługujący hamulec awaryjny i postojowy |