ViO10-2A
MODEL
|
JEDNOSTKI
|
MAJOR CL 80
|
|||
SILNIK
|
|||||
TYP | – | DEUTZ TCD 2.9 L4 (Stage IIIB) | |||
Rodzaj silnika | – | Wysokoprężny, czterocylindrowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, CommonRail, DOC | |||
Nominalna Moc (ECE R 120) | kW/KM | 55,4 / 75,3 | |||
Obroty znamionowe | obr/min | 2200 | |||
Maksymalna moc (ECE R120) | kW/KM | 55,4 / 75,3 | |||
Obroty znamionowe | obr/min | 2000 | |||
Ilość cylindrów / zaworów | – | 4 / 8 | |||
Pojemność skokowa | cm3 | 2925 | |||
Moment obrotowy | Nm | 300,0 | |||
Przewyższenie momentu obrotowego | % | 25 | |||
SKRZYNIA BIEGÓW
|
|||||
Typ | – | 4 stopnie w 3 zakresach | |||
Ilość biegów (przód/tył) | – | 12/12 | |||
Rewers | – | Mechaniczny (SynchroShuttle) | |||
Prędkość maksymalna | km/h | 30 | |||
WAŁEK ODBIORU MOCY
|
|||||
Typ | – | Zależny / niezależny | |||
Obroty WOM | obr/min | 540/1000 | |||
Sterowanie WOM | – | Mechaniczne | |||
HYDRAULIKA
|
|||||
Typ | Mechaniczna | ||||
Wydajność pompy hydrauliki | l/min | 50 | |||
Szybkozłącza hydrauliczne | – | 1+1 / 2+1 OPT | |||
TYLNY TUZ
|
|||||
Typ | – | Kategoria II | |||
Max. udźwig | kN | 18,1 | |||
Udźwig w całym zakresie | kN | 15 | |||
KABINA
|
|||||
Ogrzewanie / Klimatyzacja | – | Mechaniczne, amortyzowane z pasem bezpieczeństwa / Pneumatycznie amortyzowane OPT | |||
Radio | – | Standard / Na życzenie | |||
Kierownica | – | Stała / Z regulacją wysokości OPT | |||
PODWOZIE
|
|||||
System napędowy | – | 4WD | |||
Układ hamulcowy | – | Mechaniczny z załączaniem przedniej osi | |||
Pojemność zbiornika paliwa | l | 80 | |||
Przednie błotniki | – | Stałe | |||
DALSZE PARAMETRY
|
|||||
Masa własna | kg | 2960 – 3645 | |||
Masa maksymalna | kg | 4300 | |||
Długość* min. – max. | mm | 3505 – 4511 | |||
Szerokość ** | mm | 1941 – 2241 | |||
Wysokość min. – max. | mm | 2560 – 2586 | |||
Rozstaw osi | mm | 2210 |