TTR
TTP 3800/4800 HST
TTR 3800 HST | TTR 4800 HST | |
Moc | 25,7 HP | 38.7 hp |
Silnik | YANMAR cylinders: 3 | STAGE V | YANMAR – Doładowany bezpośredni wtrysk oleju napędowego Common Rail, Turbo – stopień 5 – 3 cylindry – 1568 CC |
Przekładnia | HYDROSTATIC TRANSMISSION | Hydrostatyczny ze sterowaniem hydraulicznym |
Waga | Z pawąkiem 1150÷1200 kg | Z pawąkiem 1150÷1200 kg |
Pojemność | 910 | 910 |
Podstawową koncepcją TTR 3800 jest odtworzenie charakterystyki ciągników AC z najwyższej półki, ale na mniejszą skalę. Strategiczny wybór jednostek napędowych z bezpośrednim wtryskiem zapewnia mniejsze zużycie paliwa i najwyższą klasę osiągów. TTR 3800 wyposażony w klasyczną ramę ACTIO™ (integralną ramę oscylacyjną Antonio Carraro) wyróżnia się hydrostatyczną przekładnią, nisko położonym środkiem ciężkości, odwracalnym układem napędowym i izodiametrycznymi kołami napędowymi; wszystkie te cechy łączą się, tworząc ciągnik zdolny do pracy w każdym terenie, na płaskim, zboczu lub nierównym terenie.
Podwozie |
|
Silnik |
|
Przekładnia | Hydrostatyczny ze sterowaniem hydraulicznym |
WOM | Standardowo przy 540 obr/min i zsynchronizowany ze wszystkimi prędkościami skrzyni biegów |
Typ WOM | Profil ASAE 1” 3/8 z 6 wypustami |
System hydrauliczny | Standardowy układ hydrauliczny składa się z 3 tylnych zaworów zdalnych dwustronnego działania z pozycją pływającą (łącznie 6 szybkozłączy tylnych) |
Podnośnik tylny | Podnośnik hydrauliczny z 3-punktowym układem zawieszenia; |
Naprawiono ramiona podnośnika z Cat. Końcówki kulowe 1-1N z zaciskami sprężynowymi; | |
Tylny hak holowniczy Kat. B | |
Przedni hak holowniczy | |
Udźwig (kg): 910 | |
Hamulce | Hydrauliczny hamulec zasadniczy, uruchamiany pedałem, działający na tylne koła. (opcjonalnie na wszystkich kołach); Mechaniczny hamulec postojowy, obsługiwany dźwignią, działający na koła tylne. |
Opony | 6.50-16 – 7.50-16 – 29×12.50-15 – 240/70-15 |
Wymiary | Szyrokość osi: 1360, Długość 2970÷3065 (3110÷3260), Zwis przedni; 220 (260), Wysokość: 2040 |