[flexy_breadcrumb]
TTR 8900 R
Moc 54.6 kW / 74.2 hp – 2400 rpm
Silnik KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 Common Rail – 3769 CC
Przekładnia 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją
Pojemność 2400 Kg

Wyposażony w silnik Kubota o mocy 98 KM, jest to ciągnik izodiametryczny o szerokim rozstawie kół z możliwością zmiany pozycji jazdy, idealny do pracy na stromych zboczach, w tym na zboczach bocznych, a także idealny do sianokosów.
Szerokość ciągnika w połączeniu z nisko położonym środkiem ciężkości daje poczucie wyjątkowej stabilności i bezpieczeństwa podczas pracy na zboczach, nawet na górskich pastwiskach, z niezrównaną szybkością, precyzją i swobodą ruchu. Idealnie nadaje się również do koszenia trawy, pielęgnacji miejskich terenów zielonych i niezliczonych innych zastosowań.

Dzięki najszerszej pozycji kierowcy w gamie Antonio Carraro i niezwykle przestronnej platformie, TTR 10900 R zapewnia operatorowi doskonały komfort. Ciągnik do użytku przez cały rok, doskonale sprawdzający się w każdych warunkach i każdym klimacie.
Dostępny z przestronną kabiną Extra Comfort, wyposażoną we wszystkie szyby zapewniające widoczność 360° i jasne wnętrze.

Podwozie   Zintegrowana rama oscylacyjna ACTIO™; Odwracalny układ napędowy RGS™; Koła skrętne; Cztery koła napędowe jednakowej wielkości; Zwolnice przód/tył
Silnik KUBOTA – Diesel z bezpośrednim wtryskiem – 4 cylindry – 16
Zawory – TURBO – Stage 5 – Common Rail – 3769 cm3
Moc 54,6 kW / 74,2 KM – 2400 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 1500 obr./min
Przekładnia 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją
WOM Tylne, niezależne 540/540E obr/min, zsynchronizowane na wszystkich biegach
Sprzęgło skrzyni biegów Sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju z progresywnym załączaniem elektrohydraulicznym; Profil 1” 3/8 z 6 wypustami i ułatwionym zaczepianiem
System hydrauliczny Układ hydrauliczny z 2 niezależnymi pompami hydraulicznymi; Pomocniczy układ hydrauliczny sterowany joystickiem z 2 pilotami dwustronnego działania zawory (w tym 1 pływak) i 1 jednostronnego działania 1 powrót oleju (6 szybkozłączy tylnych)
Hamulce Serwis: przednie/tylne hamulce tarczowe olejowe i hamulce kierownicze z tyłu ze sterowaniem hydraulicznym – Awaryjne i parkowanie:
hamulce taśmowe w skrzyni biegów

JESTEŚMY NA TARGACH

W siedzibie naszej firmy

JESTEŚMY NA TARGACH

14-16.12.2019 spotkajmy się na targach w siedzibie naszej firmy!!