Moc | 54.6 kW / 74.2 hp – 2400 rpm |
Silnik | KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 Common Rail – 3769 CC |
Przekładnia | 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją |
Pojemność | 2400 Kg |
Wyposażony w silnik Kubota o mocy 98 KM, jest to ciągnik izodiametryczny ze sterowaniem serii R, z możliwością zmiany pozycji jazdy, mocny i opływowy, niezwykle wszechstronny i idealnie nadający się do szerokiego zakresu zastosowań.
Pomimo niskiego profilu ciągnik ten ma doskonały prześwit pod pojazdem, dzięki czemu jest stabilny, bezpieczny i skuteczny nawet w trudnych warunkach, takich jak manewry na bocznych/pionowych zboczach lub w ograniczonych przestrzeniach (owoce kiwi, winnice o wysokich wymaganiach itp.). TRX szczególnie nadaje się do opryskiwania upraw i innych prac na niskich rzędach na stromych zboczach.
Zaprojektowany również do ciężkich zastosowań, bez problemu współpracuje z najbardziej wymagającymi narzędziami stosowanymi w sadownictwie, takimi jak opryskiwacze o dużej wydajności, mulczery i wózki widłowe (do przeładunku skrzynek z owocami), także na kamienistym lub nierównym podłożu, gdzie wymagana jest stała przyczepność i przyczepność jest najważniejsza.
Skrzynia biegów obejmuje zsynchronizowaną skrzynię biegów 16 + 16 z zsynchronizowanym rewersem (opcjonalny napęd E).
TRX może być wyposażony w kabinę ciśnieniową najnowszej generacji, dostępną również w wersji z certyfikatem kategorii 4 (gwarantowana ochrona operatora przed wdychaniem szkodliwych pyłów, aerozoli i oparów).
Podwozie | ACTIOTM – Pełne podwozie z oscylacją; Odwracalność RGSTM; Koła skrętne; Napęd na 4 koła; Przednia i tylna zwolnica |
Silnik | Bezpośredni wtrysk oleju napędowego Common Rail z przeciwbieżnym systemem obciążników; Maks. obroty silnika: 2400; Chłodzenie: Woda; Liczba cylindrów/zaworów: 4/16 Moc kw/KM: 54,6/74,2 |
Przekładnia | 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją |
WOM | Tylne, niezależne 540/540E obr/min, zsynchronizowane na wszystkich biegach Sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju z progresywnym załączaniem elektrohydraulicznym Profil 1” 3/8 z 6 wypustami i ułatwionym zaczepianiem |
Sprzęgło skrzyni biegów | Sterowanie hydrauliczne |
Rozłączenie napędu | Sterowanie elektrohydrauliczne z przodu |
Sterowniczy | Hydrauliczna kierownica z siłownikiem z drążkiem przelotowym |
System hydrauliczny | 2 zdalne zawory dwustronnego działania, w tym 1 pływakowy + 1 powrotny oleju 2 pompy z niezależnymi obiegami Kontrola uciągu i położenia za pomocą 3-punktowego układu zawieszenia Funkcja tłumienia do transportu drogowego Ramiona podnoszące z szybkozłączami Kat. 2 Tylne urządzenie holownicze z regulacją wysokości typu „EEC” – Przednie urządzenie holownicze Ciśnienie robocze (bar): 160 Udźwig (kg): 2400 |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe przednie/tylne w kąpieli olejowej; niezależne hydrauliczne tylne hamulce skrętne Automatyczne hamulce awaryjne i postojowe w kąpieli olejowej w skrzyni biegów |
Waga | Z roll bar (Kg): 2230 ÷ 2555; Z Protector 100 kab (kg): 2360 ÷ 2585 |