6800 PC/PL
5800 PC/PL | 6800 PC/PL | |
Moc |
51.5 hp
|
66 hp
|
Silnik | YANMAR – Diesel z bezpośrednim wtryskiem Common Rail, Stage 5 – 4 cylindry – 16 zaworów – 2091 CC | YANMAR – Diesel z bezpośrednim wtryskiem Common Rail, z turbosprężarką i intercoolerem 4 cylindry – 16 zaworów, Stage 5 |
Przekładnia | Mechaniczna skrzynia biegów z 16 biegami, 8 do przodu i 8 do tyłu | Mechaniczna skrzynia biegów z 16 biegami, 8 do przodu i 8 do tyłu |
Pojemność | 4500 Kg | 4500 Kg |
Najnowszy profesjonalny transporter Antonio Carraro, opracowany na podstawie serii T Major.
Transporter średniej mocy, zwrotny i kompaktowy, zaprojektowany tak, aby oferować cały komfort wymagany przez operatorów w tej branży. Od przestronnego miejsca za kierownicą po centralny tunel skrzyni biegów pozbawiony dźwigni i innych przeszkód – wszystko zaprojektowano tak, aby ułatwić życie kierowcy.
Tigrecar jest przeznaczony do transportu materiałów zarówno na zboczach, jak i na równym terenie.
Silnik to ten sam 4-cylindrowy silnik Yanmar o mocy 50 KM, jaki zastosowano w ciągnikach serii T major. Skrzynia biegów posiada skrzynię biegów 8+8 z rewersem i zsynchronizowanym WOM o prędkości 540 obr./min. Oprócz hamulców tarczowych zanurzonych w oleju, ciągnik można wyposażyć w Superbrake, dodatkowy układ hamulcowy, idealny do zatrzymywania się na pochyłościach.
Podwozie | Zintegrowana rama oscylacyjna ACTIO™; Koła skrętne; Cztery koła napędowe jednakowej wielkości; Przednie i tylne zwolnice |
Silnik |
|
Przekładnia | Mechaniczna skrzynia biegów z 16 biegami, 8 do przodu i 8 do tyłu |
WOW | Standardowo przy 540 obr/min i zsynchronizowany ze wszystkimi prędkościami skrzyni biegów |
Waga |
|
System hydrauliczny | Układ hydrauliczny składający się ze zdalnego zaworu jednostronnego działania do podnoszenia platformy załadowczej, wraz z urządzeniami zabezpieczającymi |
Wymiary |
|
Hamulce | Serwis: przednie/tylne hamulce tarczowe olejowe i hamulce kierownicze z tyłu ze sterowaniem hydraulicznym Awaryjne i parkowanie: hamulce taśmowe w skrzyni biegów |