Moc | 54.6 kW / 74.2 hp – 2400 rpm |
Silnik | KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 Common Rail – 3769 CC |
Przekładnia | 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją |
Pojemność | 2400 Kg |
Dzięki silnikowi Kubota o mocy 98 KM* TGF jest ciągnikiem jednokierunkowym ze sterowaniem, dużymi tylnymi kołami i nisko położonym środkiem ciężkości, będącym najniższym i najbardziej kompaktowym ciągnikiem w klasie 100 KM.
Jest to ciągnik specjalnie zaprojektowany do pracy w sadach i winnicach, idealny zarówno do nisko, jak i wysoko wytrenowanych winorośli, do pracy pod koronami drzew, w szklarniach, w sadach w kształcie litery „Y” i na zboczach.
Charakteryzuje się wyjątkowo kompaktowymi wymiarami i małym promieniem skrętu, dzięki mniejszym przednim kołom, które zmniejszają promień skrętu i umożliwiają precyzyjne manewry. Wysokość maski jest najniższa w swojej klasie (112,5 cm), podobnie jak pozycja za kierownicą, a całkowita wysokość wynosi zaledwie 174 cm w przypadku niskoprofilowej kabiny Protector 100.
Mimo że jest wyjątkowo kompaktowy, TGF oferuje operatorowi ten sam poziom przestrzeni i komfortu, co konwencjonalny ciągnik, z centralnym tunelem pozbawionym dźwigni ułatwiających dostęp i dźwignią zmiany kierunku jazdy umieszczoną po prawej stronie operatora.
Skrzynia biegów obejmuje zsynchronizowaną skrzynię biegów 16 + 16 z zsynchronizowanym rewersem (opcjonalny napęd E).
Do wyboru jest osiem różnych kombinacji opon, które spełniają wszystkie wymagania eksploatacyjne i sprawdzają się w różnych typach terenu.
Opcjonalna kabina Protector 100 ma opływowy profil, który zapobiega splątaniu i uszkodzeniu liści. Dostępne są dwie wersje: podstawowa kabina ciśnieniowa kategorii 1 oraz wersja certyfikowana kategorii 4, zapewniająca całkowitą ochronę przed wnikaniem pyłów, gazów i aerozoli.
Podwozie | ACTIOTM – Pełne podwozie z oscylacją; Koła skrętne; Napęd na 4 koła nierówny; Przednia i tylna zwolnica |
Silnik | Bezpośredni wtrysk oleju napędowego Common Rail z przeciwbieżnym systemem obciążników ; Maks. obroty silnika: 2300; Chłodzenie: Woda; Liczba cylindrów/zaworów: 4/16 Moc kw/KM: 54,6/74,2 |
Przekładnia | 32-speed synchronised gearbox: 16 forward + 16 reverse gears with synchronised shuttle Central tunnel free of levers, with gear lever located to the right of the steering wheel and shuttle control on the right of the driving position – Cruise control |
WOM | Tylne, niezależne 540/540E obr/min, zsynchronizowane na wszystkich biegach Sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju z progresywnym załączaniem elektrohydraulicznym Profil 1” 3/8 z 6 wypustami i ułatwionym zaczepianiem |
Sprzęgło skrzyni biegów | Sterowanie hydrauliczne |
Rozłączenie napędu | Sterowanie elektrohydrauliczne z przodu |
Sterowniczy | Hydrauliczna kierownica z siłownikiem z drążkiem przelotowym |
System hydrauliczny | 3 zdalne zawory dwustronnego działania, w tym 1 pływak + 1 powrót oleju 2 pompy z niezależnymi obiegami 3-punktowy układ zawieszenia z funkcją tłumienia do transportu drogowego FLM oraz kontrola położenia i ciągu (wersja z pałąkiem) Ustawienie maksymalnej wysokości podnoszenia z kontrolą położenia i ciągu Ciśnienie robocze (bar): 160 Udźwig (kg): 2400 |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe przednie/tylne w kąpieli olejowej; niezależne hydrauliczne tylne hamulce skrętne Automatyczne hamulce awaryjne i postojowe w kąpieli olejowej w skrzyni biegów |
Waga | Z roll bar (Kg): 2230 ÷ 2555; Z Protector 100 kab (kg): 2360 ÷ 2585 |