SP 4800
Moc | 38,7 HP |
Silnik | YANMAR – Diesel z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem Common Rail, Turbo – Stage 5 – 3 cylindry – 1568 cm3 |
Przekładnia | Hydrostatyczny ze sterowaniem hydraulicznym |
Pojemność | 1100 Kg |
Nowy izodiametryczny, jednokierunkowy model z przekładnią hydrostatyczną i przegubowym podwoziem. Wyposażony w 3-cylindrowy silnik Yanmar o mocy 38,7 KM – Stage 5. Jest to kompaktowy pojazd dostarczany z „pełną opcjonalną” kabiną. Przegubowe podwozie ACTIO™ zapewnia zwinność i zwrotność w ograniczonych przestrzeniach podczas prac konserwacyjnych na chodnikach i wąskich uliczkach, odśnieżaniu i slalomach na stokach narciarskich oraz koszeniu trawy w parkach i ogrodach. Można go wyposażyć w narzędzia przednie i tylne dzięki platformie załadunkowej na masce.
Podwozie | Zintegrowana rama oscylacyjna ACTIO™; Jednokierunkowa; Przegubowa; 4 koła napędowe jednakowej wielkości |
Silnik | Powszechnie stosowany diesel z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem kolej Turbo Norma emisji: Stage 5 Liczba cylindrów: 3 Znamionowe obroty na minutę: 2600 Pojemność zbiornika (litry): 27 Moc kW/CV (97/68/CE): 28,5/38,7 Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr./min): 126/1690 |
Przekładnia | Hydrostatyczny ze sterowaniem hydraulicznym |
WOW | Niezależne sterowanie mechaniczne, standardowe 540 obr./min i zsynchronizowana prędkość jazdy |
Waga | 1430-1540 Kg |
System hydrauliczny | Podstawowy układ hydrauliczny sterowany za pomocą joysticka dwubiegowego, składający się z 2 szpul dwustronnego działania zawory z pozycją pływającą z przodu, 1 replikowany z tyłu, zawór sterujący przepływem silnika hydraulicznego (dodano tylny korek hydrauliczny) i 1 powrót oleju z tyłu (łącznie 4 szybkozłącza z przodu i 4 z tyłu, łącznie 8 szybkozłączy) |
Opony | 240/70R15 29X12.5-15 NHS PR6 29X12.5-15 6.5-16 8 PR |
Hamulce | Hamulec roboczy, hydrauliczny, obsługiwany nożnie na tylnych kołach. (opcja na wszystkie koła) Hamulec postojowy, typ mechaniczny ze sterowaniem dźwigniowym, działający na tylne koła |