8900 R | 10900 R | |
Moc | 54.6 kW / 74.2 hp – 2400 rpm | 98 HP |
Silnik | KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 – Common Rail – 3769 CC | Kubota – 4 cyl – 16V – Turbo Stage 3B – Common Rail – Wtrysk EGR ze sterowaniem elektronicznym |
Przekładnia | 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją | Zsynchronizowany rewerser 16+16 |
Pojemność | 2400 Kg | 2300 Kg |
Potężny przegubowy ciągnik gąsienicowy z czterema gumowymi gąsienicami i silnikiem Kubota o mocy 98 KM. Flagowiec serii R ze względu na wyjątkową wydajność i imponujący wygląd.
Zaprojektowany do użytku w ekstremalnych warunkach, w których inne ciągniki nie mogą działać: strome wzniesienia (w tym boczne zbocza) i trudny teren. Na błocie, śniegu, luźnej ziemi, a nawet na mokrym od deszczu podłożu, ciągnik gąsienicowy Mach 4 pracuje przy minimalnym ugniataniu podłoża. Niezależnie od pogody możesz kontynuować pracę nawet w warunkach, w których zatrzymałby się konwencjonalny ciągnik kołowy.
Gumowe gąsienice pozwalają ciągnikowi „unosić się” nad podłożem, zapewniając jednocześnie większą stabilność i lepszą przyczepność, zapewniając przez cały czas dużą przyczepność, co przekłada się na większą wydajność operacyjną i produktywność.
Wyposażony w napęd wsteczny, jest niezwykle zwrotny nawet na ograniczonej przestrzeni, potrafi wykonywać ciasne zakręty bez zakopywania się w ziemi. Dzięki Mach 4 unikasz skrętów obrotowych typowych dla konwencjonalnych gąsienic, które uszkadzają grunt podczas wykonywania manewrów na uwrociach.
Gąsienica oferująca poziom komfortu porównywalny z konwencjonalnym ciągnikiem, z przestronną kabiną, dużą ilością miejsca na nogi, wyjątkowo wygodną pozycją za kierownicą oraz, na życzenie, superergonomicznym joystickiem (proporcjonalnym wielofunkcyjnym JCM™), który znacznie upraszcza obsługę działanie wszystkich narzędzi.
Można go wyposażyć w kabinę ciśnieniową najnowszej generacji, dostępną również w wersji z certyfikatem kategorii 4, zapewniającej całkowitą ochronę przed szkodliwymi pyłami, gazami i oparami.
W odróżnieniu od konwencjonalnego gąsienicy, ciągnik gąsienicowy Mach 4 nie musi być przewożony na innym pojeździe z miejsca pracy na miejsce, gdyż posiada homologację do jazdy po drogach z prędkością do 40 km/h
Podwozie | „Rama wahliwa ACTIO™” – Pełne podwozie z oscylacją; Przegubowe; Odwracalność RGS™; Quadtrac z napędem na 4 koła |
Silnik | Bezpośredni wtrysk oleju napędowego Common Rail z przeciwbieżnym systemem obciążników Przepisy dotyczące emisji: Etap 5 Liczba cylindrów: 4–16 zaworów Turbo Pojemność skokowa (CC): 3769 Moc kW/KM (97/68/CE): 54,6/74,2 Maks. moc: 2400 obr./min Maks. moment obrotowy (Nm/obr.): 305/1500 Chłodzenie: Pojemność zbiornika wody (litry): 50 |
Przekładnia | 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją |
WOW | Tylne, niezależne 540/540E obr/min, zsynchronizowane na wszystkich biegach Sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju z progresywnym załączaniem elektrohydraulicznym Profil 1” 3/8 z 6 wypustami i ułatwionym zaczepianiem |
Waga | Z Air kab (Kg): 3300; Z oll bar (Kg): 3150 |
System hydrauliczny | 2 zawory zdalne dwustronnego działania + powrót oleju 2 pompy z niezależnymi obiegami |
Podnośnik tylny | Z 3-punktowym zaczepem Funkcja tłumienia do transportu drogowego Regulowane ramiona podnoszące z kat. 2 szybkozłącza z regulowaną szerokością Tylne urządzenie holownicze z regulacją wysokości typu „EEC” – Przednie urządzenie holownicze Ciśnienie robocze (bar): 160 Udźwig (kg): 2400 |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe przednie/tylne w kąpieli olejowej; niezależne hydrauliczne tylne hamulce skrętne Automatyczne hamulce awaryjne i postojowe w kąpieli olejowej w skrzyni biegów |