[flexy_breadcrumb]
8900/10900 R
8900 R 10900 R
Moc 54.6 kW / 74.2 hp – 2400 rpm 98 HP
Silnik KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 – Common Rail – 3769 CC Kubota – 4 cyl – 16V – Turbo Stage 3B – Common Rail – Wtrysk EGR ze sterowaniem elektronicznym
Przekładnia 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją Zsynchronizowany rewerser 16+16
Pojemność 2400 Kg 2300 Kg

Potężny przegubowy ciągnik gąsienicowy z czterema gumowymi gąsienicami i silnikiem Kubota o mocy 98 KM. Flagowiec serii R ze względu na wyjątkową wydajność i imponujący wygląd.
Zaprojektowany do użytku w ekstremalnych warunkach, w których inne ciągniki nie mogą działać: strome wzniesienia (w tym boczne zbocza) i trudny teren. Na błocie, śniegu, luźnej ziemi, a nawet na mokrym od deszczu podłożu, ciągnik gąsienicowy Mach 4 pracuje przy minimalnym ugniataniu podłoża. Niezależnie od pogody możesz kontynuować pracę nawet w warunkach, w których zatrzymałby się konwencjonalny ciągnik kołowy.
Gumowe gąsienice pozwalają ciągnikowi „unosić się” nad podłożem, zapewniając jednocześnie większą stabilność i lepszą przyczepność, zapewniając przez cały czas dużą przyczepność, co przekłada się na większą wydajność operacyjną i produktywność.

Wyposażony w napęd wsteczny, jest niezwykle zwrotny nawet na ograniczonej przestrzeni, potrafi wykonywać ciasne zakręty bez zakopywania się w ziemi. Dzięki Mach 4 unikasz skrętów obrotowych typowych dla konwencjonalnych gąsienic, które uszkadzają grunt podczas wykonywania manewrów na uwrociach.

Gąsienica oferująca poziom komfortu porównywalny z konwencjonalnym ciągnikiem, z przestronną kabiną, dużą ilością miejsca na nogi, wyjątkowo wygodną pozycją za kierownicą oraz, na życzenie, superergonomicznym joystickiem (proporcjonalnym wielofunkcyjnym JCM™), który znacznie upraszcza obsługę działanie wszystkich narzędzi.

Można go wyposażyć w kabinę ciśnieniową najnowszej generacji, dostępną również w wersji z certyfikatem kategorii 4, zapewniającej całkowitą ochronę przed szkodliwymi pyłami, gazami i oparami.

W odróżnieniu od konwencjonalnego gąsienicy, ciągnik gąsienicowy Mach 4 nie musi być przewożony na innym pojeździe z miejsca pracy na miejsce, gdyż posiada homologację do jazdy po drogach z prędkością do 40 km/h

Podwozie „Rama wahliwa ACTIO™” – Pełne podwozie z oscylacją; Przegubowe; Odwracalność RGS™; Quadtrac z napędem na 4 koła
Silnik Bezpośredni wtrysk oleju napędowego Common Rail z przeciwbieżnym systemem obciążników
Przepisy dotyczące emisji: Etap 5 Liczba cylindrów: 4–16 zaworów Turbo
Pojemność skokowa (CC): 3769
Moc kW/KM (97/68/CE): 54,6/74,2
Maks. moc: 2400 obr./min
Maks. moment obrotowy (Nm/obr.): 305/1500
Chłodzenie: Pojemność zbiornika wody (litry): 50
Przekładnia 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją
WOW Tylne, niezależne 540/540E obr/min, zsynchronizowane na wszystkich biegach
Sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju z progresywnym załączaniem elektrohydraulicznym
Profil 1” 3/8 z 6 wypustami i ułatwionym zaczepianiem
Waga Z Air kab (Kg): 3300; Z oll bar (Kg): 3150
System hydrauliczny 2 zawory zdalne dwustronnego działania + powrót oleju
2 pompy z niezależnymi obiegami
Podnośnik tylny Z 3-punktowym zaczepem
Funkcja tłumienia do transportu drogowego
Regulowane ramiona podnoszące z kat. 2 szybkozłącza z regulowaną szerokością
Tylne urządzenie holownicze z regulacją wysokości typu „EEC” – Przednie urządzenie holownicze
Ciśnienie robocze (bar): 160
Udźwig (kg): 2400
Hamulce Hydrauliczne hamulce tarczowe przednie/tylne w kąpieli olejowej; niezależne hydrauliczne tylne hamulce skrętne
Automatyczne hamulce awaryjne i postojowe w kąpieli olejowej w skrzyni biegów

JESTEŚMY NA TARGACH

W siedzibie naszej firmy

JESTEŚMY NA TARGACH

14-16.12.2019 spotkajmy się na targach w siedzibie naszej firmy!!