8900 R | 10900 R | |
Moc | 54.6 kW / 74.2 hp – 2400 rpm | 98 HP |
Silnik | KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 – Common Rail – 3769 CC | Kubota – 4 cyl – 16V – Turbo Stage 3B – Common Rail – Wtrysk EGR ze sterowaniem elektronicznym |
Przekładnia | 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją | Zsynchronizowany rewerser 16+16 |
Pojemność | 2300 Kg | 2300 Kg |
Wyposażony w silnik Kubota o mocy 98 KM, ten dwugąsienicowy ciągnik z gumowymi gąsienicami tylnymi i 20-calowymi kołami przednimi, układem kierowniczym i napędem wstecznym jest przeznaczony dla operatorów poszukujących zwiększonej przyczepności, trakcji i stabilności w ciągniku, który jest łatwy i bezpieczny w prowadzeniu.
Innowacyjna konfiguracja gąsienic/koł pozwala ciągnikowi na zwinne poruszanie się po zboczach, w tym na stromych wzniesieniach i zboczach, przy jednoczesnym zachowaniu stałej przyczepności i trakcji, podczas wykonywania skomplikowanych manewrów, które byłyby trudne do wykonania w przypadku zwykłego ciągnika kołowego. Dzięki tylnym gąsienicom można pracować na nierównym, błotnistym i śliskim terenie, przy minimalnym ugniataniu podłoża, nawet na podłożu nasiąkniętym deszczem. Niezależnie od pogody możesz kontynuować pracę nawet w warunkach, w których zatrzymałby się konwencjonalny ciągnik kołowy.
Zintegrowany układ WOM/podnośnik/hydrauliczny nadaje się do stosowania z szeroką gamą narzędzi przednich i tylnych.
Komfort na pokładzie jest porównywalny z konwencjonalnym ciągnikiem, z przestronną kabiną operatora, dużą ilością miejsca na nogi i wyjątkowo wygodną pozycją za kierownicą z opcjonalnym ergonomicznym joystickiem JCM (proporcjonalne sterowanie wielofunkcyjne), które znacznie upraszcza pracę ze wszystkimi narzędziami.
Ciągnik gąsienicowy Mach 2 można wyposażyć w kabinę ciśnieniową najnowszej generacji, dostępną również w wersji z certyfikatem kategorii 4, zapewniającej całkowitą ochronę przed szkodliwymi pyłami, gazami i parami.
Posiada homologację do jazdy po drogach z prędkością do 35 km/h i dlatego nie ma konieczności transportu innym pojazdem pomiędzy miejscami pracy.
Podwozie | Zintegrowana rama oscylacyjna ACTIO™; Odwracalny układ napędowy RGS™; 2 tylne gąsienice i 2 przednie skrętne koła napędowe |
Silnik | KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 – Common Rail – 3769 cm3 Moc 54,6 kW / 74,2 KM – 2400 obr./min Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 1500 obr./min |
Przekładnia | Niezależne obroty 540/540E, zsynchronizowane na wszystkich biegach |
WOW | Tylne, niezależne 540/540E obr/min, zsynchronizowane na wszystkich biegach |
Waga | Z kab (Kg): 3200; Z roll bar (Kg): 3050 |
System hydrauliczny | 2 pompy z niezależnymi obiegami 2 zdalne zawory dwustronnego działania, w tym 1 pływakowy + powrót oleju |
Podnośnik tylny | 3-punktowy układ zawieszenia z funkcją tłumienia do transportu drogowego Regulowane drążki podnoszące z kat. 2 szybkozłącza przesuwne Tylny hak holowniczy z regulacją wysokości kat. „C” Przedni hak holowniczy Udźwig (kg): 2300 |
Hamulce | Serwis: przednie/tylne hamulce tarczowe olejowe i hamulce kierownicze z tyłu ze sterowaniem hydraulicznym Awaryjne i parkowanie: hamulce taśmowe w skrzyni biegów |