[flexy_breadcrumb]
8900/10900 R
8900 R 10900 R
Moc 54.6 kW / 74.2 hp – 2400 rpm 98 HP
Silnik KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO Stage 5 – Common Rail – 3769 CC Kubota – 4 cyl – 16V – Turbo Stage 3B – Common Rail – Wtrysk EGR ze sterowaniem elektronicznym
Przekładnia 32-biegowa zsynchronizowana skrzynia biegów: 16 biegów do przodu + 16 biegów wstecznych ze zsynchronizowaną rewersją Zsynchronizowany rewerser 16+16
Pojemność 2300 Kg 2300 Kg

Wyposażony w silnik Kubota o mocy 98 KM, ten dwugąsienicowy ciągnik z gumowymi gąsienicami tylnymi i 20-calowymi kołami przednimi, układem kierowniczym i napędem wstecznym jest przeznaczony dla operatorów poszukujących zwiększonej przyczepności, trakcji i stabilności w ciągniku, który jest łatwy i bezpieczny w prowadzeniu.
Innowacyjna konfiguracja gąsienic/koł pozwala ciągnikowi na zwinne poruszanie się po zboczach, w tym na stromych wzniesieniach i zboczach, przy jednoczesnym zachowaniu stałej przyczepności i trakcji, podczas wykonywania skomplikowanych manewrów, które byłyby trudne do wykonania w przypadku zwykłego ciągnika kołowego. Dzięki tylnym gąsienicom można pracować na nierównym, błotnistym i śliskim terenie, przy minimalnym ugniataniu podłoża, nawet na podłożu nasiąkniętym deszczem. Niezależnie od pogody możesz kontynuować pracę nawet w warunkach, w których zatrzymałby się konwencjonalny ciągnik kołowy.

Zintegrowany układ WOM/podnośnik/hydrauliczny nadaje się do stosowania z szeroką gamą narzędzi przednich i tylnych.

Komfort na pokładzie jest porównywalny z konwencjonalnym ciągnikiem, z przestronną kabiną operatora, dużą ilością miejsca na nogi i wyjątkowo wygodną pozycją za kierownicą z opcjonalnym ergonomicznym joystickiem JCM (proporcjonalne sterowanie wielofunkcyjne), które znacznie upraszcza pracę ze wszystkimi narzędziami.

Ciągnik gąsienicowy Mach 2 można wyposażyć w kabinę ciśnieniową najnowszej generacji, dostępną również w wersji z certyfikatem kategorii 4, zapewniającej całkowitą ochronę przed szkodliwymi pyłami, gazami i parami.

Posiada homologację do jazdy po drogach z prędkością do 35 km/h i dlatego nie ma konieczności transportu innym pojazdem pomiędzy miejscami pracy.

Podwozie Zintegrowana rama oscylacyjna ACTIO™; Odwracalny układ napędowy RGS™; 2 tylne gąsienice i 2 przednie skrętne koła napędowe
Silnik KUBOTA – 4 cylindry – 16 zaworów – TURBO
Stage 5 – Common Rail – 3769 cm3
Moc 54,6 kW / 74,2 KM – 2400 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 1500 obr./min
Przekładnia Niezależne obroty 540/540E, zsynchronizowane na wszystkich biegach
WOW Tylne, niezależne 540/540E obr/min, zsynchronizowane na wszystkich biegach
Waga Z kab (Kg): 3200; Z roll bar (Kg): 3050
System hydrauliczny 2 pompy z niezależnymi obiegami
2 zdalne zawory dwustronnego działania, w tym 1 pływakowy + powrót oleju
Podnośnik tylny 3-punktowy układ zawieszenia z funkcją tłumienia do transportu drogowego
Regulowane drążki podnoszące z kat. 2 szybkozłącza przesuwne
Tylny hak holowniczy z regulacją wysokości kat. „C”
Przedni hak holowniczy
Udźwig (kg): 2300
Hamulce Serwis: przednie/tylne hamulce tarczowe olejowe i hamulce kierownicze z tyłu ze sterowaniem hydraulicznym
Awaryjne i parkowanie: hamulce taśmowe w skrzyni biegów

JESTEŚMY NA TARGACH

W siedzibie naszej firmy

JESTEŚMY NA TARGACH

14-16.12.2019 spotkajmy się na targach w siedzibie naszej firmy!!