TONY 8700 V
Moc |
75,3 HP
|
Silnik | DEUTZ – 4 cylindry – 16 zaworów – Turbo Intercooler Stage 5 – Common Rail – 2900 cm3 |
Przekładnia | Mechaniczno – Hydtostatyczna Hybryda |
Pojemność | 2700 Kg |
Nowy TONY 8700 V wyróżnia się spośród gamy ciągników izodiametrycznych AC swoimi całkowicie innowacyjnymi funkcjami, w tym ramą z wahliwą osią przednią i mniejszą średnicą przednich kół w porównaniu z tylnymi. Zaprojektowany do stosowania nawet w najwęższych rzędach winnic, oferuje wszechstronność, praktyczność i precyzję. Wyposażony jest w innowacyjną przekładnię Tony, specjalnie zaprojektowaną tak, aby umożliwić osiągnięcie całkowitej szerokości mniejszej niż jeden metr, zapewniając jednocześnie doskonałe właściwości jezdne i bezpieczeństwo pracy.
Podwozie | Rama z wahliwą osią przednią; Przednie koła skrętne 55°; Napęd na cztery koła (przednie koła napędowe można odłączyć) |
Silnik | DEUTZ – 4 cylindry – 16 zaworów – Turbo intercooler Stage 5 – Common Rail – 2900 cm3; Moc 55,4 kW / 75,3 cv – 1400 do 2200 obr/min; Maksymalny moment obrotowy 375 Nm przy 1400 obr./min |
Przekładnia | Mechaniczno – Hydtostatyczna Hybryda |
WOW | Tylne, niezależne 2-biegowe 540 i 540E obr./min |
Sprzęgło skrzyni biegów | Sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju z progresywnym załączaniem elektrohydraulicznym; Profil 1” 3/8 z 6 wypustami i ułatwionym zaczepianiem |
System hydrauliczny | Układ hydrauliczny PLUS składający się z: 9 niezależnych złączy hydraulicznych dwustronnego działania z programowalnymi funkcjami oraz parametry eksploatacyjne. Pompa o zmiennym wydatku i pompy pomocnicze zapewniające duże natężenie przepływu przy niskich obrotach silnika. |
Wyciąg tylny | Adaptacyjny podnośnik tylny – Hydraulicznie sterowany ruch boczny i oscylacja zespołu podnośnika – Udźwig 2700 kg – Naprawiono UE- typ zaczepu tylnego SLIDER ( kat. C) |
Hamulce | Hydrauliczny układ hamulcowy roboczy z podwójnymi tarczami zanurzonymi w oleju, sterowany pedałem i działający na koła tylne, hamowanie zintegrowane system z automatycznym włączaniem napędu na cztery koła. Wielotarczowy hamulec postojowy zanurzony w oleju z automatycznym systemem załączania. |